Het 3 Dagen militair dieet onthuld.

Veel snel afvallen in korte tijd is niet altijd even gemakkelijk. De meeste diëten zijn gericht op de langere termijn en hebben daar dan ook het beste effect op. Toch is het mogelijk om in korte tijd veel gewicht te verliezen met het 3 dagen dieet. Tijdens deze 3 dagen is het voedingspatroon zo opgesteld dat er veel gewicht verloren kan worden en er weinig hongergevoel zal ontstaan. Het 3 dagen dieet is er volledig op gericht dat men binnen slechts drie dagen 3 tot 5 kilo kan afvallen. Dit kan helpen wanneer men binnenkort een feestje heeft waar kleding (die op dit moment nog niet past) aangetrokken moet worden voor die aangelegenheid.

 

Wat houdt het 3 dagen dieet in?

Het 3 dagen dieet zorgt er voor dat het lichaam drie dagen lang in een staat wordt gesteld waarbij het alleen maar draait om het verliezen van lichaamsgewicht. Er wordt in deze drie dagen een hoeveelheid gegeten dat het lichaam snel overgaat tot het zoeken van andere bronnen voor energie, omdat de energie in de voeding van het 3 dagen dieet niet genoeg is om het lichaam goed te kunnen laten functioneren. Deze bron is het lichaamsvet. Door het omzetten van lichaamsvet naar energie kan het lichaam weer normaal functioneren en actief zijn. Het 3 dagen dieet zorgt er wel voor dat het lichaam moeite heeft een dag door te komen. Hierom moet het dieet slechts drie dagen gevolgd worden en niet langer, omdat het lichaam in een zeer slechte staat gesteld wordt.

Ondanks deze slechte staat werkt het 3 dagen dieet wel. Vooral wanneer het feestje in drie dagen is kan het helpen om het dieet te volgen. Zo kan er veel gewicht verloren worden en past men uiteindelijk in de kleding die gedragen gaat worden. Het volgen van het 3 dagen dieet kan ongezond zijn, maar door vitaminepillen te nemen tijdens deze drie dagen is ook het vitaminetekort grotendeels opgelost. Hiernaast is het belangrijk om het voedingspatroon volledig te volgen. Het 3 dagen dieet is volledig opgesteld om gewichtsverlies als grootste resultaat te verkrijgen. Door het juist volgen van het eetpatroon kan hierdoor ook het beste effect verkregen worden. Het is voornamelijk belangrijk dat men let op de voeding die het lichaam binnenkomt. Het voedingspatroon dat samengesteld is voor het 3 dagen dieet zorgt er voor dat het lichaam dagelijks te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt waardoor het lichaam overgaat tot vetverbranding. Echter is het voedingspatroon wel voldoende om dagelijks geen hongergevoel te krijgen.

 

Wat mag er gegeten worden tijdens het 3 dagen dieet?

De mogelijkheden qua voeding zijn beperkt tijdens het 3 dagen dieet. Er wordt een voedingspatroon voorgeschreven en daar dient men zich aan te houden. Dit voedingspatroon is zo opgesteld dat het beste resultaat behaalt gaat worden met het 3 dagen dieet. Door dit vol te houden zal men ook het meeste gewicht verliezen. Het is dan ook belangrijk om dit goed vol te houden en hierbij veel discipline te hebben. Het niet volhouden van het dieet leidt alleen maar tot het verkrijgen van meer gewicht. Dit is iets wat altijd voorkomen moet worden. Wanneer men snel wil afvallen moet er simpelweg flink gekort worden op de voeding die dagelijks het lichaam binnenkomt. Het 3 dagen dieet is hierom een dieet waar men flink gekort wordt op de voeding, zodat er veel gewicht verloren gaat.

Tijdens het ontbijt van het 3 dagen dieet mag er slechts een gekookt ei, een halve grapefruit en een sneetje brood gegeten worden. Daarnaast mag er ook een glas magere melk gedronken worden. Dit is genoeg om het hongergevoel uit te laten blijven totdat het bijna tijd is voor de lunch. Mocht het hongergevoel eerder op komen dagen, dan is het slim om een kop koffie of thee te drinken. Hierbij mag er geen melk of suiker toegevoegd worden, omdat dit niet in het 3 dagen dieet past. Voor de lunch mag men een stuk fruit, een bakje yoghurt en een cracker eten. Daarnaast kan een mok met bouillon een aangename toevoeging zijn voor de lunch. Deze voeding moet genoeg zijn tot het avondeten van het 3 dagen dieet. De avondmaaltijd bestaat veelal uit een salade (van groene groenten), een kopje zilvervliesrijst, kipfilet, een bakje yoghurt en een glas magere melk. Dit moet genoeg zijn om de dag af te kunnen sluiten. Wanneer het hongergevoel toch op komt kan men koffie of thee drinken. Dit voedingspatroon moet tijdens de drie dagen van het 3 dagen dieet volgehouden worden om het beste effect te verkrijgen.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

− 4 = 5